miercuri, 16 ianuarie 2013

Like like like...








V-am zis eu, v-am zis eu :D:D:D:D v-am zis eu k vroiam sa-mi iau si gene de tip banda, asa ca n-am rezistat prea mult si mi-am cumparat :) Imi plac tare mult si cu siguranta de acum inainte la toate petrecerile si evenimentele la care o sa particip o sa apelez la gene false de tipul acesta. La inceput e o senzatie putin ciudata, iti simti pleoapa putin incarcata dar imediat te obisnuiesti cu ele. Nu le recomand pentru o plimbare sau o iesire in oras cu prietenii pentru ca sunt prea dese si oricum nu recomand nici machiajul prea incarcat. In timpul zilei trebuie ceva cat mai natural...atat machiajul cat si tinuta. In poze am abordat un machiaj de club, chiar daca multe fete ar spune ca e prea "sters", nu iese in evidenta....fetelor,vreti sa fiti frumoase sau sa aratati precum un clovn? Am vazut multe modele de machiaje de club si am fost extrem de surprinsa. Stiu ca multitudinea de culori intr-un machiaj atrage dar ce am vazut eu era prea mult. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ar da un astfel de machiaj mega incarcat impreuna cu gene false :O:O:O nuuu... ar fii mult prea mult...exagerat. Pentru machiaj, pe langa gene pe care le-am pus la final,pentru obraz am ales un blush Glowing peach (ador nuanta de piersicuta pentru obraji), dipliner (tus) pentru un usor contur al pleoapei superioare, iar pentru buze am ales culoarea Coral Wave. Si ca un mic sfat din partea mea: Ca sa iesi in evidenta nu trebuie sa folosesti un machiaj extravagant, iesi in evidenta prin felul tau de a fii, prin personalitatea ta. Fetelor, machiati-va cu limita indiferent de eveniment!

Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...