luni, 30 aprilie 2018

Coffe and Makeup




Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când soarele mi se oglindește în ceașca de cafea fierbinte.

De când s-a încălzit vremea, m-am obișnuit să îmi răsfăț diminețile cu 5 minute de relaxare pe balcon , cu ceașca mea preferată de cafea în mână. Indiferent cât de complicată urmează să îmi fie ziua la muncă, începutul îmi dă energie și curaj.

Ieri de dimineață, într-un astfel de moment de relaxare, mi-am amintit de cea mai mare pasiune a mea: machiajul. Oare de când nu am mai postat un tutorial de makeup? Așa că am profitat de savoarea cafelei, am deschis paleta de culori și m-am lăsat pradă inspirației.

Ce a ieșit, vezi mai jos. Ia-ți și tu o cafea aproape și răsfoiește câteva minute pozele mele. Poate te vor inspira. Aștept să îmi spui într-un comentariu daca ți-au plăcut.

Vă pup și vă îmbrățișez!













Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...