joi, 31 ianuarie 2013

Something new...

A trecut ceva timp de la ultima postare....dar vinovata principala este "Stresssiunea" si ca sa nu mai spun ca o saptamana am fost si super mega extra racita :( acum mi-am revenit...deci ar trebui sa rectific si sa spun vinovatele: sesiunea+raceala. Desi mai am o saptamana din aceasta perioada pe care toti studentii o urasc, o detesta...si chiar daca eu maine am examen, nu am vrut sa mai las nicio zi sa treaca si eu sa nu postez nimic pe blog. Nu stiu daca cineva e interesat de el, daca macar isi arunca o privire pe aici ( ca sa nu mai zic de citit) dar eu vreau sa fiu mereu prezenta prin postarile mele. Si cum spuneam...invatatul imi ocupa mult timp :)))) pardon...ideea ca trebuie sa invat imi ocupa timpul, ca de pus in practica mai greu. Ziua perfecta pentru a studia este chiar ultima, cea inaintea examenului...sau cu cateva ore inaintea examenului( in cazul unor studenti, care surpinzator iau note mari in comparatie cu un student care invata cu 3 zile inainte)... de ce sa ne stresem, doar suntem in ultimul an :))))...vorba colegei mele : "esti nebun la creierii capului?" ce atata invatat? :)) Eu prefer ultimele 2 zile si sa mai repet inaintea examenului...si se observa ca invat de rup cartea in doua acum :)))Sa revenim la postare .. Cum nu am avut timp sa mai fac nimic in perioada asta urata, m-am gandit sa pun ceva nou...sunt creatii de'ale mele cu fetele mele :D si sper sa va placa ceea ce eu am realizat momentan pe hartie...poate in viitor vor fii mai mult decat simple schite.







Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...