vineri, 25 iulie 2014

Relax and enjoy the moment

Hey...acum 2 sapt am fost la Stoenesti, pe la bunicii mei scumpi si dragi. E locul meu preferat de relaxare. Satula de agitatia si aglomeratia din oras, plimbarea la tara a fost bine venita. Ce pot sa-mi doresc mai mult decat sa respir aer curat de munte, sa ma bucur de privelistea si verdele din jurul meu si cel mai important: sa-mi vad bunicii. Sa dea D-zeu sa ii tina in viata muuuulti ani...sa ma pot bucura in continuare de ei si sa-si vada stranepotii din partea tuturor nepotilor. Revenind la postarea de azi, v-am pus cateva poze cu tinuta mea. Imi plac tare mult pantalonii, sunt foarte lejeri si cel mai mult ma incanta culoarea lor...ma duce cu gandul la ceva fresh...mm...de menta :) mi-am achizitionat acum 2 saptamani si o fustita tot intr-o nuanta de verde si de asemenea sunt foarte incantata de ea. E tare draguta! O sa urmeze si o postare cu ea. Pana data viitoare va pup si va imbratisez cu drag! pupici

6 comentarii:

Xcentrica spunea...

Esti foarte draguta si imi place mult stilul tau relaxat. gentuta e super si de ceas ti-am spus deja, superb. Pupici :*
http://xcentrica.ro

Diana Neagu spunea...

Multumesc frumos de apreciere! esti o super draguta,Deea! te pup:*

Unknown spunea...

Cat de frumoasa e combinatia de pasteluri... pantaloni, cardigan <3
Frumosi tare pantalonii, dar espadrilele sunt deosebite <3

http://www.newtouchofcolor.com/

Unknown spunea...

Mistocutza combinatie!!! Imi plac balerinii si pantalonii mult

http://intrendbydeea.wordpress.com/

VALENTINA spunea...

Imi place foarte mult combinatia, dar geanta ramane favorita mea!

www.eager4fashion.com

Diana Neagu spunea...

Este una dintre tinutele mele preferate atunci cand vreau sa port ceva lejer. Ma bucur tare mult ca va place si voua combinatia mea! Pupici fetelor!

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...