duminică, 6 august 2017

The little blue dress





            Imi aduc aminte cu drag de perioada cand mi-am facut blogul, cate batai de cap mi-a provocat si de cate ori am vrut sa renunt. Ma bucur ca nu am luat o decizie gresita si in ciuda faptului ca postez destul de rar in ultima vreme nu o sa renunt la blog. 
          
           Prima postare a fost facuta cu mare entuziasm si purtam o fusta albastra, asemenea rochitei din pozele de mai jos. Era preferata mea in acea perioada, inca o mai am, insa timpul a trecut si preferintele s-au schimbat. Aceasta nuanta de albastru mereu ma duce cu gandul la vara, la mare, la prospetime....la relaxare.   

          Imi place marea mai mult decat orice. Chiar daca este foarte cald, ideea de a merge la mare doar vara  ma face sa imi doresc si mai tare sa prefer acest loc. Sunetul valurilor, nisipul, scoicile si tot ce tine de acest "tinut magic" imi amintesc de copilaria mea si de fiecare vara petrecuta alaturi de parintii mei si de sora mea.






















2 comentarii:

Andreea spunea...

Ce geantă frumoasă ai!

Diana Neagu spunea...

Multumesc frumos! Te pup :*

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...