duminică, 30 decembrie 2012

Be glamorous

Hello hello!
Data trecuta v-am pus cateva poze cu bradutul meu si v-am promis ca o sa revin cu ceva pt seara de Revelion asa ca zilele astea mi-au trecut multe idei prin cap si una din ele v-o impartasesc si voua. Ca sa radiati si sa straluciti dragele mele, va trebuie un lantisor...sau mai bine spus un lant :) eu am acest lant de la o rochita si m-am gandit ca pot sa-l folosesc si altfel. Asa ca v-am postat cateva moduri cum sa-l purtati intr-o seara speciala.

 Primul mod:





Al 2-lea mod:





Al 3-lea mod:



2 comentarii:

Andreea spunea...

esti superba, draga mea! bravo pt idei!

Diana Neagu spunea...

Multumesc frumos! pupici

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...