marți, 5 februarie 2013

Leopard print

...Cand eram mai mica, de stilul meu vestimentar se ocupa mama mea....cum de altfel toti copiii cand sunt la varste mici sunt imbracati de mamici, ele sunt indrumatoarele noastre. Asa ca nu prea ma interesa foarte tare cum eram imbracata, desi de papusi intotdeauna ma preocupam sa le fac rochite noi, sa le schimb in fiecare saptamana. Ce perioada dragutzaaa...si acum imi aduc aminte cu drag de zilele cand veneam de la scoala si primul lucru pe care il faceam era sa cos hainute pentru papusi ( am distrus destule haine de'ale mele) :)))) Eram un adevarat designer vestimentar pentru papusi :))) In prezent nu mai distrug hainele, doar ce le modific prin stramtari sau aplicarea diferitelor accesorii. In legatura cu postarea de azi...prima data cand am vazut o bluza cu imprimeu de leopard am zis ca e cel mai urat imprimeu pe care l-am vazut in viata mea si ca nu o sa port niciodata. Defapt ceea ce m-a deranjat foarte tare la acest model a fost persoana care purta bluza :))) din cazua ei multa vreme am detestat imprimeurile de genul acesta. Era o doamna trecuta de 60 de ani, cu buze imense si rosii, obrajii de asemenea rosii, ochii bine evidentiati cu dermatograf si cu o palarie in cap mai ceva ca un OZN :))) Cu timpul, am vazut si alte articole vestimentare cu imprimeu de leopard si incet incet am inceput sa agreez acest model atat de mult incat acum il iubeeeesc :)) Sunt de parere ca in garderoba noastra, trebuie sa avem cel putin un articol vestimentar cu animal print, fie ca e de leopard, de zebra, tigru...toate sunt superbe, dar doar daca sunt purtate corespunzator si asortate bine. Altfel riscam sa stricam frumusetea acestui model. In ceea ce priveste machiajul, putem sa alegem culori pale,de bej, crem si un ruj cu o culoare cat mai naturala. Eu am folosit nuanta: "Rouge pur" care imi place tare mult. Asa ca, pentru a nu lua din "stralucirea" ,atat a imprimeului cat si a intregii tinute, machiajul trebuie sa fie cat mai finut,elegant si bineinteles cat mai usor de realizat. Pupici :*












Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...