marți, 3 februarie 2015

Particip la Social Media Summit București

Hello my sweet cupcakes!
Știu că am făcut o promisiune pentru anul acesta (în legătură cu postările mai dese),... dar, ca de fiecare dată, am o scuză pregătită: sunt super - mega - extra - bizzziii cu "munca" de om mare. Incerc să remediez această problemă legată de activitatea mea pe blog și încep prin această postare, în care vreau să vă fac cunoscut un eveniment foarte important pentru lumea bloggerilor: Social Media Summit București.


Am aflat de curând, din postarea unei bloggerite de această întâlnire, a celor mai importanți bloggeri și specialiști din online-ul românesc, eveniment ce are ca scop realizarea strategiilor eficiente de promovare prin rețelele sociale.


Această ediție a seriei originale de evenimente Biz dedicate social media ne dă ocazia să întâlnim câțiva dintre cei mai influenți bloggeri și consultanți social media. Dacă în anii trecuți, numărul cititorilor de bloguri era sub 3 milioane, iar cel al utilizatorilor de Facebook, în România, era de 5 milioane, anul acesta vorbim de peste 3 milioane de cititori de bloguri și 7 milioane utilizatori de Facebook.

Cea de-a  4-a ediție din acest an vine cu noi studii în exclusivitate:
  • Top bloggeri cu care lucrează companiile, 
  • Top agenții care au lucrat cu bloggerii în 2014, 
  • Cele mai populare mesaje pe Facebook în 2014, 
  • Blogosfera din Romania în 2014. 
Cu siguranță, în data de 18 februarie voi participa la Social Media Summit București, profitând și de faptul că blogerri au intrarea gratuită.
Dacă nu aveți nimic în program pentru ziua de 18, poate vă faceti timp și ne întâlnim acolo, cât mai mulți bloggeri, ca să ne cunoaștem și să contribuim împreună la schimbarea blogosferei din România. Te poți înscrie gratuit aici

Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...