miercuri, 25 martie 2015

Pro sau contra?

Bună, dragii mei! În ultima perioadă am cam lipsit din online, deoarece gripa de primăvară mi-a pus la pat toată familia, dar mai ales pe mine. Acum încă sunt în perioada de recuperare (încă nu mi-a revenit complet glasul meu cristalin ☺ și încă mai am o tuse reziduala) și sunt extrem de precauta cu persoanele cu care intru în contact.
Sper să îmi recapăt toată energia până în weekend, deoarece ma pregătesc de un eveniment... cu multi copii simpatici. Voi prezenta imediat după eveniment, ținuta mea, într-o postare la fel de veselă ca sfârșitul acesta de martie.

Revenind însă la întrebarea din titlu, voiam să vă povestesc despre intenția mea de a trece, cât de curând, pe un domeniu propriu. Sunt câțiva anișori de când blogspotul mă găzduiește gratis, cu tot cu ideile și culorile mele. Însă, mi-am dat seama că a venit momentul să mai urc o treaptă în ceea ce priveste bloggingul și pasiunea mea pentru make-up & fashion.

Am găsit pe Webrahost câteva oferte foarte avantajoase în ceea ce privește pachetul de domeniu+găzduire. Acum, dilema mea e dacă să trec pe .ro sau .com, oare o să mă mobilizez eu să postez articolele în engleză? Hmm, rămâne de văzut.

Dacă vreți să știți cat mă costă, vă spun că pentru domeniu.ro prețul este de 25 € (pe perioadă nelimitată), cu găzduire de 2 €/lună. Pentru varianta domeniu.com prețul este de 7 € (pe un an) cu găzduire de 2 €/lună.
Ar mai fi și variantele domeniu.net, domeniu.info, domeniu.eu, dar nu au aceeași notorietate ca primele două


Mai jos vă prezint lista mea de argumente pro și contra în ceea ce privește domeniul propriu vs. cele gratuite (Blogspot, WordPress)

Pro domeniu propriu:
  • mai multă credibilitate în fața cititorilor și firmelor
  • Google indexează mai ușor articolele
  • numele blogului/site-ului este mai scurt și mai ușor de reținut 
  • posibilitatea personalizării design-ului și funcționalității 
  • datele de pe blog/site sunt întotdeauna protejate
  • unii furnizori de servicii, cum este exemplul celor de la Webrahost, te ajută cu transferul de domenii, hostingul și găzduirea emailurilor. 

Contra domeniului propriu:
  • Nu este gratuit 
  • Ai nevoie de câteva cunoștințe din IT, asta în cazul în care nu găsești o firmă care să îți ofere la pachet acest lucru

Acestea fiind spuse, cred ca e lesne de înțeles de ce e nevoie de o astfel de schimbare în viața unui blogger, care se dorește a fi luat în serios în blogosferă. 
Singurul regret al meu, în momentul de față, este că nu am făcut mutarea mai demult, dar acesta este dezavantajul lipsei de informație. Tocmai de aceea, vă invit pe voi să vă informați și să vă faceți cont pe Webrahost, să vă luați propriul domeniu, iar apoi să  răspândiți vestea și celorlalți prieteni și colegi din online.
Dacă vreți să vedeti disponibilitatea unui domeniu, intrați aici pentru verificare.
Și să nu uit, verificați totdeauna ca furnizorul de servicii IT sa fie acreditat ROTLD!!! (despre cei de la Webrahost am verificat eu, va spun sigur că sunt parteneri acreditați)

Așa că, dragii mei cititori, de Paște blogul are haine noi, motiv numai bun de sărbătorit printr-o ședință foto și o postare fresh.

O primăvară plină de surprize frumoase să aveți!
Besos!

Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...