vineri, 27 februarie 2015

My lovely fur coat

Hello my dear!
Uf...vremea este tot capricioasa si sunt convinsa ca nu este pe placul vostru. Luna februarie e pe final. Sper ca si vremea rece sa fie, de asemenea, pe final si astept cu mare bucurie caldura, cerul senin si mai ales soarele...
Demult voiam sa fac o postare in care sa va vorbesc despre noua mea dragoste si se pare ca la sfarsitul iernii ( calendaristic vorbind) am reusit. Una dintre marile tendinte ale acestui anotimp a fost haina de blana sintetica si mai nou s-a transformat intr-o obsesie pentru mine.
Cand faceam primii pasi in lumea bloggerilor, am avut o postare in care va vorbeam despre faptul ca nu suportam animal print-ul, iar ulterior am ajuns sa il iubesc.....asa s-a intamplat si acum.
Mi se parea ok sa vad cate o doamna purtand o haina de blana, dar sa ajung sa port si eu???? nu, never :)))
Se pare ca "never" a iesit din vocabularul meu si iata ca in prezent mi-am achizitionat o haina de blana, bineinteles artificiala, pentru ca nu sunt de acord cu sacrificarea animalelor si sa nu mai vorbim de pretul exorbitant pe care il are un astfel de articol din blana naturala. In ziua de astazi avem o multime de materiale sintetice care arata absolut superb si avem mai multe varietati cu privire la forma si culoare.

Ideea este ca haina de blana artificiala este un MUST HAVE in sezonul rece si oricare dintre noi ar trebui sa aiba in garderoba macar una. Va las in compania pozelor si va pupacesc tareeee!


2 comentarii:

Unknown spunea...

Ție îți stă bine așa, dar trebuie să admitem că nu e o piesă care să avantajeze pe toată lumea.

Diana Neagu spunea...

Da, sunt de acord cu tine. Pentru a purta o astfel de haina trebuie sa tii cont de inaltime si de forma corpului. Totusi, daca vrei un articol din blana in garderoba ta poti alege o vestuta, sau o capa. Te pup

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...