miercuri, 28 februarie 2018

Shopping day wearing boyfriend jeans




Cine a zis că îți trebuie o ținută anume pentru a merge la cumpărături? Un tricou, o pereche de jeansi și niște pantofi sport reprezintă cea mai rapidă soluție. 
Dar dacă în loc de încălțămintea sport ai alege o pereche de pantofi sau una de ghetuțe cu toc, iar peste tricou ai adăuga un sacou? Ai obține, cu siguranță, o ținută casual pentru o zi relaxantă la cumpărături.

Îmi place să merg la shopping, dar ceea ce mi se pare și mai plăcut este să cumpăr lucruri pentru a le face cadou, mai ales prichindeilor. Îmi plac copiii, îi ador, mai ales că am doi nepoței minunați. (Bine, recunosc, am mai mulți nepoți minunați, dar nu toți sunt lângă mine în București.)
Ei îmi fac ziua mai frumoasă atunci când îi văd. Gângurelile celui mic mă emoționează, iar cântecelele nepoatei mele îmi fac sufletul să danseze. Ea e la stadiul de codițe împletite, păpuși și fustițe. 
Iar de curând mi-a lansat o provocare: o fustiță din tul pentru dansul macilor. Așa că m-am apucat de treabă și am căutat pe internet idei. Am făcut o listă cu necesarul și am dat fuga la magazin.

Poate pentru mulți dintre voi este obositor să luați magazinele la picior în căutarea materialului perfect, dar pentru mine e o plăcere și o relaxare. Îmi place să interacționez cu materia brută pentru a o transforma în ceva finit.
Îmi aduc aminte cu plăcere de perioada copilăriei: Când veneam de la școală, primul lucru pe care îl făceam acasă era să scot bucățile de material din sertar și să mă apuc să cos. Da, de mică mi-a plăcut să tai materiale și chiar haine, iar apoi să le cos diferit și să le dau altă înfățișare. Croiam multe hăinuțe pentru păpuși, un lucru pe care multe fete cred că l-au făcut în copilărie.
Sper ca într-o zi să găsesc curajul (și energia) să îmi creez singură hainele. Până una alta apelez la mediul online sau merg direct în magazine.

App de acest lucru, voi cum preferați să vă faceți cumpărăturile? Pe internet sau din centrele comerciale?

Vă pup și vă îmbrățișez!























Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...