joi, 22 martie 2018

Spring isn't yet ready to come



Ne apropiem de sfârşitul lunii Martie şi sunt convinsă că nimeni nu s-ar fi aşteptat la atâtea suişuri şi coborâşuri de temperatură.
Dacă în weekendul trecut mă plimbam prin parc în tricou şi geacă din piele, de luni am revenit la geaca de iarnă, mănuşi şi fular. 

Încerc să-mi menţin pozitivitatea până când primăvara îşi va intra cu adevărat în rol şi mi-am cumpărat un buchet de lalele colorate cu care mi-am decorat biroul, iar vechiul meu parfum l-am înlocuit cu unul nou (cadou de mărţişor) care mă duce mai uşor cu gândul la acea primăvară verde pe care o aştept cu drag. Sunt nerăbdătoare să-mi reînnoiesc garderoba, să renunţ la paltoane groase, haina de blană (artificială) şi la pulovere pe gât. 

Vă las să trageţi cu ochiul la ultima mea ţinută cu care aş vrea să-mi iau rămas bun de la iarnă.

Vă pup şi vă îmbrăţişez!




































Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...