joi, 11 iunie 2015

Pink wedding

            Hellllllo! Ce mai faceţi dragilor? Am lipsit cam mult de pe blog şi ,sincer, mi-era dor de o postare şi mai ales de voi şi de noutăţile voastre. Îmi pare rău că lipsa mea a început exact când blogul meu s-a schimbat în dayannestyle.ro, însă se va remedia şi această problemă.

            În postarea de astăzi vreau să vă arăt ţinuta mea , cu prilejul participării la nunta prietenilor mei speciali: Robert şi Narcisa. Încă o dată: CASĂ DE PIATRĂ, copii frumoşi şi viaţă plină de bucurii!
           Deşi nunta s-a ţinut Duminică, iar eu am mers la serviciu a 2-a zi, acest lucru nu m-a împiedicat cu nimic să stau până aproape de dimineaţă şi să mă distrez alături de tinerii căsătoriţi. A fost o nuntă frumoasă, cu bun gust, rafinament şi pusă la punct până la ultimul detaliu.  



















2 comentarii:

Made by Irina R. spunea...

Frumosilor! Iti sta foarte bine machiata asa si cu rochita asta <3
Te pup!

http://madebyirinar.blogspot.ro

Diana Neagu spunea...

Multumesc frumos,scumpica! te pup

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...