luni, 17 august 2015

Vremea concediilor

        Am lipsit de pe blog în ultima perioadă, însa nu pot pune totul pe seamă concediilor (oricât de mult mi-aș fi dorit, concediul meu nu a durat 3 luni de zile). În speranța că toamna va aduce mai multă inspirație, mă pregătesc pentru o ușoară cosmetizare a blogului. Momentan însă nu vă dau mai multe detalii (nu din superstiție, ci pentru că schițele de lucru încă nu sunt gata).
        Până una alta, vă pot spune că am început și cosmetizarea camerei mele. Ultimele săptămâni de caniculă și programul infernal de la serviciu (că așa-i când pleacă ceilalți în concediu, iar tu trebuie să ții suplimentar și locul lor) m-au stors de ultimul gram de energie. În serile când ajungeam epuizată acasă, singurul lucru de care mai eram în stare era să mă trântesc în pat.
Din totdeauna mi-a plăcut ca lenjeriile de pat pe care le achiziționez, să completeze senzația de confort a camerei mele. Dintre toate, bumbacul satinat mi se pare cel mai elegant și soft. Intrând zilele astea pe pagina celor de la Lenjerii de Pat Outlet, am rămas surprinsă să observ că și-au schimbat lookul, site-ul are o nouă interfață, iar produsele din portofoliu nu se mai limitează doar la lenjerii de pat. Bună schimbare, după părerea mea!
         Încă un lucru interesant pe care l-am observat pe site-ul lor este că, în perioada 13 aug - 20 aug, sărbătoresc Summer Black Week. Dacă sunteți fanii acestui gen de promoții, vă invit să le vizitați site-ul. Produse încercate de mine și pentru care garantez sunt lenjeriile 3D.
_vyr_561121520Scanare-32
Voi cum vă cosmetizați casa?
O invit și pe prietena mea să-și exprime opinia legată de această ofertă.

Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...