marți, 22 noiembrie 2016

November Day

      Bună, dragii mei!
      Ne apropiem cu paşi rapizi de luna Decembrie, fapt pentru care afară este din ce în ce mai rece, iar soarele aproape că nu-şi mai face apariţia să ne incălzească.
Se spune că vremea, în general, influenţează foarte mult starea de spirit a omului, însă eu am încercat să nu mă las dominată de ea, asa că în weekend am dat o fugă prin Parcul Carol şi am făcut câteva poze.

     Surprinzător, la intrarea principală în parc am găsit un târg cu obiecte vintage. Erau câteva lucruri foarte frumoase, dar şi preţul lor era pe măsură.  Printre articolele care mi-au plăcut foarte mult dar nu mi le-am achizitionat , însă îmi doream  demult să văd asa ceva, au fost un aparat foto cu burduf , un telefon vechi  si sticluţe de parfum de la Dior şi Chanel (cât de vechi nu stiu să vă spun, pentru că nici vânzătorul nu a putut să-mi dea această informaţie, doar a dat din umeri).
E puţin frustrant să vrei să cumperi ceva deosebit, uneori chiar unic şi să nu ţi se ofere informaţii despre originea acelui obiect sau de câţi ani datează.
     Trecând peste această nemulţumire, înainte de plecare  (pentru că venisem cu un scop în parc), mi-am achiziţionat totuşi o pereche de cercei, care îmi plac foarte mult şi am să-i includ într-o altă postare şi sper ca până atunci să găsesc şi ceva date despre ei. Vă las să vizualizaţi pozele şi ne vedem data viitoare cu noutăţi.
     Vă pup şi vă îmbrăţisez cu drag!
















































Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...