sâmbătă, 3 decembrie 2016

Hello December!

Este 3 decembrie, afară este soare dar şi foarte frig. Cu toate acestea, Decembrie e luna mea preferată din această perioadă şi probabil şi a multora dintre voi. Este luna zâmbetelor, a bucuriei, a cadourilor, a luminiţelor, este luna în care toată lumea încearcă să fie mai bună (cum se încearcă în fiecare an).
Întotdeauna mi-a plăcut această perioadă din an şi aşa cum spune şi cântecul: "It's the most Wonderful Time of the Year!" 
I Love December!

În această mini vacanţă am fost în vizită la bunici. A fost atât de relaxant şi, poate dacă m-aţi mai urmărit pe blog, aţi citit în unele postări ale mele, că acest loc mă încarcă mereu cu foarte multă energie pozitivă. Căldura sufletească din partea celor bătrânei e incredibilă. O îmbrăţişare face cât 10. Îmi iubesc bunicii, am crescut cu ei, în fiecare vacanţă de vară eram la ţară cu ei.......acum ajung destul de rar, dar şi când am ocazia să merg la ei, o fac imediat. Nu stiu câţi/câte dintre voi mai aveţi bunici, dar cât încă sunt cu voi,  iubiţi-i mult!
Legat de poze, treaba a fost destul de amuzantă. În drum spre ţară am oprit  să fac primele poze, da, primele...pentru că au urmat şi cele de a doua zi :)  Ceea ce mi s-a părut funny a fost că pe 1 Decembrie am avut parte de soare şi vreme bună, iar a doua zi, ce să vezi...Hop, a nins!!!! 
Bucuria mea a fost destul de mare văzând fulgii de nea, însă vântul bătea destul de tare şi era şi foarte frig, aşa că am facut doar câteva poze, de dragul primei ninsori.

Pentru că a fost 1 Decembrie, urez tuturor românilor:  La multi ani! şi vă rog: fiţi mai zâmbitori, mai calzi, mai blânzi....şi aşa poate reuşim "să fim mai buni"cu fiecare an ce trece.
Vă pupacesc!


















Şi surpriză.....a nins! :)















Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...