miercuri, 15 martie 2017

A day at the Museum










      Mi-am propus in ultima vreme sa incerc sa-mi  fac mai mult timp pentru plimbare si pentru a vizita locuri noi. Astfel ca in weekend am ales sa merg la Muzeul National de Arta al Romaniei, la Galeria de Arta Europeana. Va recomand cu drag sa vedeti acest loc pentru ca va relaxeaza foarte mult, iar cine are cunostinte in acest domeniu stie ca un tur al muzeului este ca o ora sau 2 de studiu. 

       Imi aduc aminte ca in liceu si facultate era foarte important pentru mine sa nu lipseasca imaginile si mai ales culorile atunci cand aveam de studiat. Recunosc ca unele "mazgaleli" nu aveau neaparat legatura cu textul, dar contribuiau intr-o oarecare masura la starea mea de spirit din ziua respectiva. Asa cred si in cazul operelor de arta de la muzeu. Ele ne inspira, ne transmit bucurie in suflet si  energie pozitiva. Cel putin asa functioneaza la mine. 
             
      Cel mai mult ma bucura si imi dau un "gand" bun imaginile cu flori. In copilarie, la bunici, am avut mereu curtea plina de flori, iar de gradina nici nu mai are rost sa va povestesc. Am fost un copil fericit. 
      Chiar daca nu mai suntem mici eu cred ca si acum putem sa fim fericiti, trebuie doar sa apreciem si sa ne bucuram de orice lucru din jurul nostru, fie el cat de mic sau mare. Ascultati muzica, desenati, cumparati o floare, oferiti o imbratisare,..ZAMBITI...sunt lucruri ce ne fac fericiti.




     



































Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...