vineri, 28 aprilie 2017

Welcome to Busteni


           In fiecare an Sarbatorile Pascale le-am petrecut alaturi de familie in Pitesti, insa anul acesta am decis sa schimb putin "traditia" si am hotarat sa fac ceva special tinand cont si de faptul ca ziua mea de nastere a coincis cu aceasta sarbatoare. 
          Mi-am petrecut 3 zile in Busteni, un orasel de pe Valea Prahovei, la poalele Muntilor Bucegi. In aceste zile am luat la pas micul orasel si am avut parte de o panorama minunata oferita de crestele muntilor si de un aer proaspat.
        
         Busteni ofera o multime de activitati de vacanta si obiective turistice de vizitat, insa eu am preferat sa ma bucur doar de priveliste si sa imi tonific sufletul.
         Cu siguranta data viitoare cand ajung din nou in Busteni primul lucru din lista "to do" va fi sa urc la Crucea Eroilor Neamului amplasata pe Saua Muntelui Caraiman , sa fac o plimbare la Cascada Urlatoarea, sa recitesc "Fram, ursul polar" in casa in care a luat nastere aceasta frumoasa opera literara si anume Casa Memoriala a scriitorului Cezar Petrescu si bineinteles sa vizitez probabil cel mai important obiectiv turistic al statiunii: Castelul Cantacuzino. 


            Va recomand cu drag sa alegeti acest orasel pentru o doza de relaxare, iar cand bateria este pe final Busteni este asemenea unui "incarcator".

Va pup cu drag! 
Enjoy the photos!





























Niciun comentariu:

Coffe and Makeup

Îți place cafeaua? Eu ador mirosul de cafea. Îmi place să îi simt aroma în toată casa. Dimineața e mult mai frumoasă  atunci când s...